Nei, de hadde dødd av HS, en sånn jelm hadde ikkje hjulpet en dritt. koffor middelaldaren?
Har ikkje lest hele tråden, men leste noe om Riot Shields, ja dette er en perk, og en svakhet med det er at hvis du vblir flashet, senker du skjoldet litt, noe som gir fienden en mulighet for nice headshots! ( Multiplayer ofc ) Juggernaut blir nok det og, uansett hvor irriterendes!
Kilde?
Sist endret av Larsen-94 : 18.08.09 kl 02:02
Nazizombie versjonen vil bli under "special Ops"
Fra wiki: "...Scenarios include a snowmobile race, a battle alongside U.S. Navy SEALs, and fending off a wave of 50 enemies at once..."
Fra kotaku.com: "...Even more tantalizing was talk of the mysterious Special Ops mode, a batch of co-op missions that will last as long as the game's single-player campaign. Bowling said that the developers didn't think co-op gameplay would work throughout the game's campaign, so they chose to pull sections out, remix them and make some new missions, all tailored for co-op, and dub it Special Ops. Examples Bowling provided were a snowmobile race, a water-based fight alongside Navy SEALS, or a fight against a rush of 50 enemies..."
Man kan bruke det som kilde på høyskole/universitet så lenge man refererer til hvor man har det fra.. om innholdet er riktig er kanskje mer tvilsomt, så folk får bestemme selv.. men jeg la også ut fra kotaku.com vet ikke hvilke side det egentlig er.. men går utifra det burde kunne gå an å stole på den..
Ting som bør komme/håper på kommer:
*Fler snipere
*Fler camo valg
*Ghilliesuit's
*Mulighet for fler attachments (bekreftet om jeg skjønte riktig?)
*Mulighet for lyddemper på sniper (heartbeatsensor er bekreftet så der er motstykket)
*Valg magasin, enkeltskudd/burst/full auto (på de våpen som faktisk har den muligheten) og kanskje også valg av ammo (kan bli litt mye av det gode muligens)
*Mulighet til å designe sin egen character ala Vegas spillene
*Mulighet til å sette på comp på våpna
*En revolver eller to hadde vært bra!
*Fler pistoler og velge mellom(Så noen prata om Glock 17. Er vel Glock 18 som er bekrefta, det er den som er fullauto og ikke 17 som er en vanlig semi-auto 9mm)
*Ha med denna 6skudds 40mm granatkaster'nKjekk liten sak
*Fler hagler
*Må gjerne ta vekk eller forandre på martyrdom.
Bortsett fra den perken er vel de andre i CoD4 faktisk reelle ting.. Bare ikke like lett å forstå om man ikke veit om sånt utenom spill :P
@ bold: Skrekk og skru. Det hadde vært absolutt forferdelig. Jeg kan allerede se for meg public rooms med muligheten for den der.
Lyddemper til sniper hadde vært kult, som i det eneste oppdraget på CoD4, men jeg tror det ville blitt svært ustabilt da, for det hadde vært vanskelig å lokalisere snipers. Tror nok ikke det skjer, men det kan jø være.
Ellers er jeg også enig at det hadde vært kult å se en revolver eller to.
Ellers må folk få lov til å designe egne folk, for det blir mest sannsynlig lettere å se dem da. Noen finner vel på å lage en rosa fyr.
I ekte krig SKAL det var vanskelig å lokalisere snipere, derfor synes jeg lyddemper er en kul ting å få med.
Samtidig burde ghilliesuitene få en real overhaling.. for det er null stress å se en sniper i ghillie, selv når han ligger i gress nå.
vist ghilliesuiten blir overdrevet god, så er d bare og skaffe seg overkill og campe med hagli osv. så jeg mener at d ska ikke bli nokka ghilliesuit, synes d er bedre at det er sånn på cs. at du kan velge 4 mulige på hvert team. synes den på cod4 er overdrevet jeg.
det er min mening
Så lenge det er kill cam er det ikke noe problem å finne sniperen, selv med lyddemper.
om jeg ikke vil bli funnet med killcam så skyter jeg, og ser ned i bakken med en gang uten å ta ned siktet.. da blir det ihvertfall vanskeligere å finne ut hvor jeg ligger..
Jo, funker det, men i public er det som oftest veldig lett å finne sniperne med en kikk på killcamen.
Tviler på at det bli så ubalansert med sniperne...
De folka har snakka om hvor mye de har gjort for å balansere spillet..så slapp avdet blir nok bra!
"Buararararar"